2009.08.14. 22:54

Nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz ebből a mandulából holnapra.

 

Az eredeti terv az volt, ogy adok a szülőknek ( de leginkább magamnak) egy fél szabadnapot, kell egy kicsit külön is lennünk, mert be kell vallani, nem egészen ugyanaz sem a tempónk, sem az érdeklődési körünk. A mai nap abból állt, hogy  szegények rohantak utánam mindenhova, mire leesett nekik, hogy elő kéne venni a jegyet a metróból kijutshoz is, addigra én már a mozgólépcső tetején álltam, ők el voltak veszve, engem meg halálba idegelt, hogy minden annyira lassan megy. Szóval elküldöm őket andalogni a Picadilly-re, én meg ha fel bírok kelni az ágyból- valószínűleg elnézek Southbank-re. Közvetlenül a gyógyszertár után.

 

Nem is baj, végeredményben meg kell szoknom, hogy egyedül közlekedem egy ekkora városban, utálok ott állni a metrótérkép előtt, autentikus what the wicked fuck on earth...? fejjel, és nem tudni, hogy most akkor mivan, és mi az, hogy egy metró körbe-körbe megy??

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr891310285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása