2009.09.03. 20:04

..hogy közeleg a költözés időpontja, azt mi sem mutatja jobban, minthogy egyre több a szívás. Kezdetét vette ugyanis a kötelező azutolsópillanatbanbedőlminden-lavina, ahogy az velem mindig lenni szokott akár kicsit is jelentős események előtt.

 

Múlt hét csütörtökön kezdődött az egész, azthiszem. Méghozzá azzal, hogy a macbookom touchpad-je és az egyik enter teljesen megadta magát. Na ja, én, mint tanult hedonista úgy voltam vele, hogy majd akkor engedem az Applenek, hogy a nem létező faszomra lépjen topcase-csere címszóval, ha nagyon muszáj. Igen, azthiszem pont ez járt a fejemben öt perccel a probléma jelentkezése előtt (miközben a rendes féléves celluxréteg-cserét hajtottam végre a topcase-en). Hát kaptam a pofámba.

Aztán ugye jött, hogy egészségügyi probléma, a gép mellett ez volt a másik, amire nem csak hedonistaként, de tanult pesszimistaként és cinikus szemétládaként is számítottam. Az igazán olasz az, hogy a vérvétel eredménye csak jövő hétre készül el, úgyhogy ha gáz van, akor még mehetek belgyógyászhoz is, az meg az angol egészségügyben körülbelül olyan, mintha legalábbis Michael Jackson-jelmezben próbálnék orálisan teherbeejteni egy rinocérosznőstényt. Rokonságom szavaival élve 'különleges' (ide lehet megjátszott sznob hangsúlyt képzelni, szódával).

 

Na de a mai napra igazán nem számítottam. Pedig kellett volna, volt már úgy, hogy nagy változások előtt elhagytak dolgaim. Nem, nem én őket, ők engemet, állítom. És nem, ennek semmi köze nincs a lúzerségemhez.

Ma a Szent István téren kávéztam, szokás szerint, a lelakatolt bciklim mellett, amit az egyik lefúrt asztalhoz rögzítettem. Aztán induláskor jött a hoppábazmeg, ugyanis nem volt nálam kulcs. Semmilyen. És ebbe beletartozik a zár kulcsa is. Még jó, hogy van itthon pót, két órával később ki tudtam szabadítani azt a fospuNpát és hazatekerni vele, viszont a pultossrác másfél percig röhögött rajtam, mikor odamentem exkuzálni magam, hogy nem ám bunkóságból hagyom itt, hanem gecire nincsen kulcsom a saját biciklim zárjához.

Mi jöhet még...?

 

Kellően szétcsúszott és retardált aláfestő zene következik. Hell yeah.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr331358480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszekelyek 2009.09.03. 20:24:52

eza jelenet a nincskulcsomabiciklilakatomhozsebocsika monty pytonba való....

vikingblood 2009.09.04. 19:36:20

Már azt hittem, elfelejtettél blogot írni. A Harmonia Caelestis CD3-at nem kaptam meg!!!

cinna 2009.09.05. 13:21:38

eeeegen, mert azt nem talaltam. valahol asszem mintha meglenne binarisan, majd kikotrom a gepbol es jovo het elejen osszekoccaunk, bar eleg suru kezd leni a program.

a SP 12.evadon felhulyere rohogtem magam tegnap, btw.

vikingblood 2009.09.05. 22:31:33

@cinna: Akkor meglett a hiányzó 50% :) Na kotord csak szépen, ne kelljen Trabantot megkérnem. Egy kis anabolikus szteroidért mindenre kapható.
süti beállítások módosítása