Restancia

2009.09.13. 17:04

No hát igen, van némi restanciám. Mentségemre szóljon, hogy bulizásból mentem jóformán a reptérre, hogy két óra repülőút után további két óra alatt átvágtassak a városon a szállásomig, hogy aztán baszakodjak, hogy miért nincsen internet, de értsed meg, hogy nekem kell internet, meg hogy aztán két  óra alatt elérjek az IKEA-ig, aholis bevásároltam úgy fél óra alatt, majd újabb két órát metrózzak haza, aholis kellett szerzenem valami kaját és ki kellett pakolnom.

De kezdjük az elején.

 

Szóval Marinával és Lillával töltöttem az utolsó estémet, a Gödör és a Madách tér környékén, aholis megittuk a valami különleges alkalomra tartogatott hatputtonyos Tokajit, amit még Vilmostól kaptam. Én utálom a bort. Régen szerettem (mindenki volt 14 éves, és mindenkinek volt boroskóla-erája), aztán ahogy elmúltak a pattanásaim (nem is múltak el), úgy kiszerettem a borból is. De ez! Aztmondják a hozzáértők (lágyánák résen á práésen, mer (..) a nú dzsánárésán), hogy a jó bor az száraz. Szerintem meg a száraz bor olyan, minthogyha egy alkohollal leöntött, homokba forgatott, majd végül porrátört cementtel meghintett ágat rágcsálnék. Édes bort iszom édes pezsgővel és Kőbányai félszáraz sörrel ( jól megy a Crystal-hoz).

Vicces képek is készültek, majd ha már megint életre kelt a telefonom, megpróbálom bluetooth-on (te is fiam, bluetooth?) átkergetni őket a gépre, hogy mindneki lássa, hogy ahhoz, hogy én fotogén legyek, csak le kell itatni. Komolyan.

Na tehát ott tartottam- most éppen a hangerőt csavargatom, mert fogalmam nincs, ki a szembe szomszéd, de mióta megjöttem, Caspa-t bömböltet, én meg Rusko-t, szóval játszunk, ki az erősebb, biztos jó arc egyébként-, na szóval ott, hogy fél óra alvásnak nevezett tökölés után felszálltam a repülőre. Volna, ha nem derül ki a reptéren, hogy a csomagom

 

a.) 34 kg, és maximum 31 lehet, MERT A RAKODÓK NEM EMELHETNEK TÖBBET (mondjuk azt nem értem, miért én szopok azért, mert ők Hófehérkét és a hét törpét, meg azt a szőrös, elbaszottul idegesítő szőrgombócot alkalmazzák rakodómunkásnak a Kimba a fehér oroszlánból.

b.) csak tizenöt kilót fizettünk ki.

 

Szóval a könyveim nagy részét ki kellett dobálnom a bőröndből, valamint azthiszem a szőrkefét is kitettem, amiért elég rondán bazmegoltam ma reggel, mikor fel akartam venni az egyik fekete pólómat (miért, milyen is van még?). Sebaj, most, hogy van állandó címem, a kedves szüleim biztos utánampostázzák majd a cuccaimat (De igen.). Így csak háromzilliárd forintot kellett fizetnünk, de legalább magammal hozhattam a bugyijaimat, és Tibinek a bobcatből sem kell este a Fastumgél (de nem is tud majd időt jósolni).

Aludtam kicsit a repülőn, így aztán fogalmam nincs, mi történt a Balek első és harmadik fejezete között, mert Kulka János nem vette észre, hogy elaludtam, és csak mondta és mondta és mondta. Aludtam egy kicsit a buszon is Heathrow-ra menet, ekkora már nem voltam fáradt, persze, az ember átbille a holtponton (I'm too old for that shit- mondta Danny Glover). Úgy voltam vele, hogy na jó, ha megérkeztem, muszáj aludnom, majd hooolnap eeelmegyek az IKEA-ba (*szemet dörzsöl*)- aha, csak hogy nincs ágyneműm... ezt a szopót.

Átvettem tehát a kulcsaimat a koliban, mindenki kedves volt, hozták-vitték a csomagjaimat, aztán elmentem az IKEA-ba, meg AC Adaptert venni. Kurva sok mindent kellett, és még így is elfelejtettem ilyesmiket venni, minthogy ruhaszárító ( sebaj, van alibim, hogy miért nem mosok). Két baszomnagy, de tényleg rohadtnagy zacskóval egy és háromnegyed óra alatt aztán hazaértem, azon a cca. 5-600 méteren a metrómegállótól hazáig mind a két vállam le akart szakadni, gondoltam de kurvajó, akkor majd még azt is cipelhetem magammal. Aztán persze mégsem, de jelenleg két kézzel emelem fel a poharat, és ígyis úgy remeg, hogy a két deciből egy a környező bútorokat illeti.

 

Kínkeservesen kipakoltam a bőröndömből, megfürödtem- hú, az is vicces volt-, lefeküdtem, 17 másodperc múlva pedig folyt a nyálam a vadonásúgy párnahuzatomra (ami fele akkora egyébként, mint a párna, amit vettem bele).

 

Na, adok egy kis Queens of the Stone Age-t a szomszéd kölyök pofájába, meglátjuk, hogy bírja.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr471379267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszekelyek 2009.09.13. 19:16:38

az ikea foghalmaz ott is ragasztós szőrlenyalót? Meeem? Csak fél panelházuk van? Itthon kéccer is elindult valaki érte....

aszekelyek 2009.09.13. 19:18:58

A lakályról nem volt szó. Benne van az árban?

cinna 2009.09.13. 20:33:39

na, a lakaly az BIZTOS hogy nem ly.

megyek meg az IKEAba. nem kell piszkalodni, jo?

vikingblood 2009.09.13. 21:26:25

A bor az száraz, a többi szörp.
Adjál a szomszéd gyereknek Dark Tranquilityt, a többiek is fognak örülni.
Ma láttam igazi IKEÁt, az ér?

barazdabillegeto 2009.09.14. 09:35:36

Hat en osszetennem a ket kezem, ha Caspat, meg Ruskot uvoltetnenek itt. De ezek leragadtak a lambadanal, a dubadubadubadenal, meg dzsekonal. De egy Feel good hit of the summert azert tegyel be neki.

gabike 2009.09.14. 11:03:01

mikor én repültem, 52 kilóval nyomtuk fel a repülőre a bőröndömet. nekem 60 font volt kifizetve. nos, már akkor is szépfiú voltam:P

visszafelé mégjobb volt, útlevélelhagyással spékelve, node az egy mási ktörténet...:D

a borhoz gratulálok, IKEA rulz, ésatöbbi.
süti beállítások módosítása