block party

2009.09.14. 11:52

Azért azt mindenképpen el kell mondanom, hogy az utóbbi mondjuk két évben a legjobb ötletem az volt, hogy vettem füldugót, mert megmentette az életemet. Najó, legalábbis az éjszakámat.

 

Szóval olyan egy óra körül elmentem aludni, majd az ágyamban fekve konstatáltam, hogy Luke (ő a szembeszomszéd) olyan kakaót dobott a hangcuccára, hogy körülbelül olyan érzés, mintha öt centiméterről hallgatnám a motyót egy repülőgéphajtóműből, Andrew pedig egész éjjel be volt kúrva, szóval nagyokat hangoskodott, amin a csajok meg visítoztak. Röhögtem rajtuk kicsit, miközben valahol mélyen ktségbeesetten reménykedtem, hogy a füldugó intézménye valóban képes zajcsillapításra, és ez nem csak urban legend.

Szóval üzenem mindnekinek, aki kiröhögött, hogy mi a fasznak nekem füldugó, micsoda néni vagyok már, hogy ha nem lettek volna a füldugóim, valószínűleg halomra gyilkoltam volna az egész kibaszott C-blockot. így viszont úgy alutam, mint egy csecsemő (egész éjjel ordítottam és kétszer bepisiltem).

A sok barmot meg, akik panaszkodnak, hogy jajdehangos a Liszt Ferenc tér, befektetném ide az ágyamba egy, azaz egy éjszakára. Látjátok, baszkikám, EZ hangos, mégis, ki a kóchengeres kukit érdekel, hogy fél egykor valaki leejtett egy poharat a szemben lévő vendéglőnél...?

 

Másnapos vagyok, na.

 

Zene.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr431380819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Feldin · http://shootinginjapan.com/ 2009.09.14. 18:58:20

:)
Ákos aludt munkavédelmi fülesben sokáig.
hasznos.
nekünk is van technos szomszéd.
fene a belét...
süti beállítások módosítása