Ealing

2009.09.15. 18:55

Bementem ma Ealing-be, egyrészt körülnézni, másrészt az Ouch!-ba, megbeszélni, hogy akkor hogyan, ésdefőleg mennyiért tetoválunk.

 

Mikor elindultam itthonról, még csak csöpögött az eső, szóval sapka-kabát, aztán mire beértem Ealingbe- kivételesen busszal mentem, hogy szemre tudjam venni a környéket-, ömlött az eső, ahogyan az egy szokásos angol keddhez illik, én pedig esernyő híján persze szarrá áztam (meg nem volt jó ötlet a legvékonyabb gatyámat felvenni, ami két és fél perc alatt suhogós-nyálkás bőrnaciimitációként tapadt a combomhoz).

szóval a tetoválással az van, hogy kb. kétszer annyiba kerülök majd, mint amit reméltem, 130 quid, mondta Paulo, jövendőbeli rajzmesterem, én pedig összes arcizmom megfeszítésével próbáltam a helyén tartani az államat, hogy nehogy legyen rajta egy harmadik sebhely is.

Szóval tényleg karácsonyi ajándék lesz, vagy valami, de inkább karácsonyi-születésnapi-húsvéti-gyereknapi, ja, és csütörtökönként nem eszem.

Annyi feladatot kaptam, hogy a betűtípust találjam ki. Nem akarok nagyon lányosat, cikornyásat, inkább valami szögletes, picit vastagabb, robosztus dolgot szeretnék. Dariusz mutogatott pár betűtípust, nézem a felirat, milyen alkalmazást használ, mondom dejó, tetkótervező-program, aztán rájöttem, hogy az bazmeg nem azt jelenti, hanem az a TextEdit spanyolul.. úgyhogy mostantól betűtípusokat fogok nyálazni a Word-ben, már ha kiröhögtem magam.

Ealingben egyébként találtam egyfontos boltot, meg indiai háztartásit, ahol valószínűleg holnap veszek majd szárítót, mert lassacskán mosni kell, márcsak a törölközőmet is.

Amit meg soha nem értettem, az a buszmegállók elrendezése. Az úttestnek háttal van ugyanis, ennél fogva nem a megállóban, hanem vagy a megálló előtt, vagy utána, és úgy, hogy véletlen se lásd, ha jön a busz.

Néha nem értem ezeket a briteket. Most őszintén, ennek pl. mi értelme? Megkönnyebbüléssel nyugtáztam ellenben, hogy az Oyster card érvényes a buszokon is, és gyakorlatilag minden utolsó, eldugott kisboltban lehet rá tölteni pénzt, ha éppen kellene.

Na ja. Ezektől a jelentéktelennek tűnő, de mégis baromi fontos apróságoktól működőképes egy ország, mégha csapnivaló is az egészségügy, és persze a buszmegállókat se felejtsük el...

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr1001384563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszekelyek 2009.09.15. 20:09:13

Amilyen földhözragadt vénaszony vagyok én karácsonyra biztosan Calvin Klein vízhatlant vennék.... vagy hasonlót.Az umbrella nem azért van mindenkinél, mert szeretik cipelni.

aszekelyek 2009.09.15. 20:22:33

Olystert a sofőrnél a sárgára felszálláskor a buszon?

cinna 2009.09.15. 21:00:48

hogymivan?

maradi vagy.

cinna 2009.09.15. 21:03:29

egyebkent meg olyster elipszilonnal?:)

cinna 2009.09.15. 21:09:29

jovo heten btw megyek oltasra.

gabike 2009.09.15. 22:57:17

olthatunk most is.

buszmegállók terén meg pölö itt BPen is elég erős züllés kezd kialakulni. lásd hogyan késd le az óránkénti éjszakait le a normafáról. mert a kanyarban jobb megállni.

betűtípusnak ajánlom a Comic Sans MS-t. *sarcasm*

Ark__ 2009.09.16. 00:30:40

Én már ajánlottam neki a komoly hagyományú Chicagot, ha már Comic Sans... (Kéretik nem lázítani a népet holmi MS fontokkal, azt az igazi Mac-es teste kiveti...)

Feldin · http://shootinginjapan.com/ 2009.09.16. 01:22:58

ha megtalálom a fontjaim... (igen, újraraktam a rendszert... meg különbenis a fontcase rájött hogy törve volt de csúnyán) akkor keresek pár jót :)

abatyja 2009.09.16. 08:37:07

130??? Az már egy kicsit több mint 320+50-es bringa harmada.

Micimackó, gondolj!



(igen, mindig ilyen ünneprontó leszek)

cinna 2009.09.16. 11:27:45

a sracok is aztmondtak, meg ne csinaltassam ennyiert, ez nem kerulhetne tobbe kb. 20-50 fontnal. szoval valoszinuleg kikocsikazunk majd londonbol, mert a tavolsaggal forditott aranyban modosulnak az arak ebben is..
süti beállítások módosítása