Camden Town

2009.09.16. 20:52

 Na, hát ma fogtuk magunkat délután és elmentünk Camden-be, egészen pontosan a híres-neves Camden Market-et céloztuk meg, hogy Andrew tudjon magának venni mindenféle hülyeséget (és vett is).

...és Camden gyakorlatilag ugyanolyan, mint '79-ben.

 

Na, ez azért így nem igaz, kicsit több az autó, a közlekedési lámap és a kevésbé nyüzsgős helyeken az üvegépületek, na de komolyan, én ennyi szemetet egy helyen még éééletemben nem láttam!

 

Na nem utcai szemétre kell gondolni, hanem azokra a vicik-vacak mütyűrkékre és rendkívül hasznos handmade-cuccokra, amiket az ember minden egyes külföldi látogatása alkalmával bevásárol (említeném itt Andrew egyik legdurvább szrzeményét, ami egy rugókból összerakott Transzformersz-bábú, dzsízösz). 

No jó, a helynek eszméletlen hangulata van, rengeteg a bizarr büfé, ahol nem igazán kell enned semmit, mert mindenből adnak kóstolót (Luke és Alex élt is a lehetőséggel, azthiszem másfél órás ottartózkodásunk alatt háromszor kajáltak rosszullétig, míg én még mindig az előző esti Strongbow-t próbáltam elfelejteni). Kurva büszke is vagyok magamra egyébként, mert türtőztettem magamat és nem vettem semmilyen hülyepólót/karkötőt/EREDETI beatles-Abbey Road vinyl-t, pedig a fekete alapon fehér felirat, miszerint 'It won't suck itself!' nagy kedvencemmé vált, csakúgy, mint a metrójeles 'Mind the gap'-póló.

Luke-nak volt egy kis kalandja, miszerint kegyetlenül átbaszták, teszem hozzá, a saját baromsága miatt, de ebbe most ne menjünk bele, Londonban sem érdemes mindenkiben megbízni.

 

Most meg olvasom, hogy a suli elbaszott valamit, valami űrlapot követelnek rajtam, amit én már rég elküldtem nekik mondjuk, de sebaj, majd holnap megoldom valahogy.

 

A nap másik felfedezése az Elthorne Park-i skatepark volt, amire Luke és én persze azonnal ráugrottunk (jöhetne már az a rohadt biciGli...).

 

Na, megyek South Park-ot nézni, Mr Mrs. Garrison épp most harcol leszbikusként a perzsák ellen (THIS IS LESBOOOOS!)

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr21387125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cinna 2009.09.17. 12:14:02

ez a resz mondjuk a 8. evad volt, de amugy van uj sp, 13. evad. csak az elso het reszt lattam, de az kegyetlen beteg...

aszekelyek 2009.09.17. 15:21:08

Van egy hasonló , patticot lane, a paddingtontól nem messze.Apukád még őrzi azt a kék mellényt, amit ott vettünk kb 2 pond-árt. Az inkább hasonlított a tuniszi bazárra...csak ezeréves boltívek nélkül.Meg véres bikafej semvolt kiakasztva a butcherhez. Ha esetleg luke még vágyna valamire:)Anyád lánya vagy én sem vettem semmit ott, csak nosztalgiából mentünk el megnézni 5 éve is. Bandi papa écája volt, naná, ő imádta a piacokat és mindenütt el is kellett vele menni, vagy adott térképet.

aszekelyek 2009.09.17. 15:26:19

ja, bicikli! fontos. Lécci hálótársnak tartani ugyanis iszopnyúan lopják. A timi férjének, daninak tavaly 3! bringáját lopták el! Most mopedje van de az se sokáig. A legkomolyabban, mondom, asszem azé nincs tető a biciklitárolón, mert mire esne, már nem lesz meg... A szívem szakadna meg és másikra pénz se.... Kényelmetlen, ám praktikus. Esetleg főzzél a portásnak paprkáscsirkét, hogy benntarthasd az épületben. Szval őrizni, mer lábakél. Nem én találtam ki. Lakatostul lopják, naná. TImi részletesebben tájékoztat...

cinna 2009.09.17. 16:41:47

nem lehet behozni a biciklit.

kint a biciklitarolo aapetoen zart, CCTV van, a porta mellett van, lesz rajta D-lock meg lanc, plusz lopasbiztositas, mert az angolok mar ezt is feltalaltak. valami 7 pound per month, es ha eltunik, nincs akkora szopas.
süti beállítások módosítása