Sapka magazin

2009.09.22. 17:58

Ma megint elmentem beiratkozni, és sikerült is, képzeljétek. Elméletileg. Bár tény, hogy gyanúsan egyszerűen ment.

 

A tegnap négy órás ücsörgés során azért egy kevés hasznos információra is szert tettünk, lesz ugyanis egy egészen komolynak igérkező lecture session-ünk, négy alkalom, olyanokkal, minthogy Robin Millar, Ted Fletcher, Phil Harding és Hank Schocklee. Nem vagyok híve a híres emberek mesélnek magukról-jellegű összejövetelekről, de tekintve, hogy mind a négyen a szakmában vannak évtizedek óta és nem kicsit értenek ahhoz, ami a kezük alatt van (nem kell röhögni, a keverőpultra gondoltam), akár még értelme is lehet meghallgatni őket. Ha 'gyermekkorom tipikus' jellegű önfényezéssé korcsul a dolog, ki fogok jönni a picsába. Meglátjuk, mi lesz belőle.

Azt hozzá kell tennem, tegnap Pip Williams istápolta a lelkünket egy órát, hát valami eszetlen nagy arc az öreg).

 

Tegnap este a bringázásból hazaérve ugye lebasztam a pulóvert az ágyra és leültem frissen szerzett Ride to Glory DVD-t nézni. Az ablak niytva volt, én fáztam, de túlságosan lusta voltam bármit tenni a kialakult probléma ellen, mondjuk felvenni a pulcit, vagy becsukni az ablakot. Gondoltam is magamban: na, épp most fázom meg.

Ön nyert!

 

Ma tüsszögve ébredtem, a nyálkahártyám viszket, meg mindent csinál, szóval lesz megint három fetrengős napom. A csodacukorkám a múltkorról még megvan, szóval mandulagyulladásom már nem lesz (haha), egésznap coldrexet eszem és Lemsip-et iszom hozzá, remélem sikerül megfogni a dolgot, és nem kell az elkövetkezendő pár napban skippelni a bringázást és sörözést, pláne, hogy szombaton Luke-al Aphex Twin-bulira akartunk menni a belvárosba.

Majd szépen lassan rájövök, mitől betegszem meg mostanában enyire könnyen. Addigis...

Múúúúúkodj!

 

 

Ma egyébként rávettem magamat a mosásra is, és ha jól látom, egyetlen ruhámat sem sikerült XS-es méretűre zsugorítanom, illetve genetikailag színmódosítanom ( este kiderül, világítanak-e a sötétben). Ezúttal feketét mostam. Ezt most csak azért, hogy az anyám lássa, igen, tudok magamra mosni, képes vagyok rá.

 

Na eszem tovább nutellát shortbreaddel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr721399921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszekelyek 2009.09.22. 19:30:59

Apád:Bár szívem szakad, ha egyet is tüsszentesz semmi jó tanács.Ápolgasd magad és az ászokat is vedd le a lábukról, ahogy szoktad. Tudod minden rendben lesz és lassan el is hiszed.Csók Apád. /ja azt hiszem ez blogban gáz. Bocs/

aszekelyek 2009.09.22. 20:22:43

Anyád tudta ezt régről is... eccer még érettségi előtt felhívtál a gyerekruhában, hogy kell kimosni a nadrágot.Távirányítva is ment...több év előtt is:) Erről mongyák, minél később, annál kevésbé... Emlékeztetlek Andi nénéd arcára és szavaira, mikor karácsonyra spéci serpenyőt kapott a mamától..." csak nem fogok főzni?" :) Nyitott ablak, lengén öltözve, kimelegedve a biztos recept.... bad cold -hoz.p.s. szeggyedbea béresvitamint!
süti beállítások módosítása