Napi LOL

2009.09.27. 13:33

 

 

Ami ráadásul még tegnapi.

 

Kezdem az elején. Mikor elhoztam a bringát múlt hétvégén, láttam, hogy az üléscső tövében a gyűrűnél (nem pivotal cuccról van szó) van valami fura fehér folyadék, mondom biztos valami maradt a kicsomagolásból vagy az összeszerelésből, meg egyébként is nem leszarom, hiszen itt van az új bringám a kezemben.

Aztán tegnap nekiálltam, hogy állítsunk már egy kicsit az ülésen, mert flathez ez alacsonyan van, nem érem el. Örültem, mint majom a farkának (vigyázat, vicc!: mi az, folyékony és banánízű? -MAJOMHÁNYÁS!), hogy még pont megfelelő Allen-em is kerül hozzá a szegényes eszköztáramból. Hát húzom-húzom, tekerem, meg sem mozdul. Akkor jobban megnéztem, látom, mi ez a fehr cumó itt, és PAFFF! leesett a tantusz.

 

EZEK ODARAGASZTOTTÁK AZ ÜLÉSCSÖVET!

 

Már felhívtam őket, holnap viszem be a műhelybe, és ha már ottvagyok, az első féket is rendberakatom, mert ugyan tudom, mit kéne vele csinálni, csak kurvára nincs se bowden-vágóm, se megfelelő méretű csavarkulcsom. Meg szerintem egyébként is elég trehányul volt rá felrakva a fék, úgy egyáltalán. Öt hétig ingyenesen szerelnek, hát dolgozzanak is meg a pénzükért. Vagy az enyémért. Vagy mittudomén.

 

Köszönöm, Evans, made my day.

 

Odaragasztják az üléscsövet, istenem....

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr61410575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása