Whooosbeeeaaansaaaretheeese?

2009.10.09. 12:51

Egy órája próbálom magamat rávenni, hogy felkeljek, de tudtam, hogy ha felkelek, akkor menthetetlenül belezuhanok a másnaposság dohos katlanába (hogy így szétesve mennyire költői vagyok...).

 

Az imánt találtam egy műanyag csontot és egy nagy, nehéz, sárga közúti terelőbólyát a szobámban.

Gondolkoznom kell, mégis mit cisnálnak itt. Arra mondjuk emlékszem, hogy hazafele- mert gyalog jöttünk haza- cipelem a terelőbólyát, és hogy jó nehéz.

 

Az este felfelé ívélő görbével indult, voltam biciklizni, mert végre nem szakadt az eső, hazafele összefutottam Sam-el és Simonnal, utána gyors fürdés és indulás, mert menni kell a fresher's fortnight záróbulira.

 

Bizakodó voltam még a buszon is, a pánik csak akkor tört ki belőlem, mikor odaértünk a helyre, hirtelen ugyanis úgy éreztem magamat, mintha a Human Traffic kellős közepébe kerültem volna valami téri-idő kontinnumbeli cinkels miatt.

 

 

Eredetileg hardcore electro-partira mentünk, persze közel sem az volt, körülbelül mintha Sanyi mixeit hallgatnám, csak némileg fantáziatlanabb kiadásban.

Nem maradt más választásom, elkezdtem inni a Magnerseket, fogalmam nincs, összességében hányat gyűrtem le, de biztos, hogy több volt, mint öt (viszont ákciós), ja, és ne felejtsük a Guinness-t, amit még a Weatherspoon's-ban húztam le, alapozásképpen, meg a Vodkát tisztán (dzsízösz), amit végső elkeseredésünkben ittunk meg.

 

Hú, és most így hirtelen az is beugrott, hogy Matt-el összeverekedtünk, konkrétan gumicsontokkal vívtunk a buszmegállóban.

 

Ne menjetek angolokkal bulizni, ha kedves az életetek.

 

Most megpróbálok lemenni a boltba, aztán megnézem a Human Traffic-et, mert az igazi másnapos film.

 

Óbazmeg, és a hétvége még csak most kezdődik...

 

 

Ünneprontók kíméljenek.

Szerző: cinna

2 komment

Címkék: buli omg hangover

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr121438549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszekelyek 2009.10.09. 16:09:03

mindíg mondtam, ne fogadj el idegenektől semmit..különösen angoloktól... bulimeghívást....

aszekelyek 2009.10.09. 16:14:05

A következő tétel begyüjtése helyett, mindíg tarts egy marékkal oda a kasszásnak. Akkor nem gyűlik, hanem fogy.
süti beállítások módosítása