Az AKG monnyonle!

2009.10.11. 19:28

Mert a D112-n kívül szerintem még nem csináltak semmi értelmeset, erre az a 4 füles a bizonyíték, ami az utóbbi másfél évben tönkrement a birtokomban.

..péntek este megdöglött a jelenlegi fülesem is (k 317), úgyhogy ma rászántam magamat, hogy vegyek egy újat. De nem csak ám újat, hanem in-eart. n, a megrögzött in-ear gyalázó troll, én, in-ear fülest vettem, és képzeljétek, oda vagyok érte meg vissza. A Közepe lehetne kicsit testesebb, a magasok sem csilingelnek úgy, mint egy Genelec main monitoron, de 17 fontért nem is várom el. Az egyetlen furcsasága, hogy relatíve nagy az alapzaja. Sehol sincsen feltüntetve persze a SNR-ra vonatkozó adat, úgyhogy ezt csak akkor tapasztaltam, mikor itthon belehallgattam (az HMV-ben nem lehetett, higiéniai okok és egyebek miatt, úgyhogy egész úton hazafelé görcsöltem, hogy na kibasztam-e egy kis pénzt az ablakon, vagy nem), de ettől függetlenül nem okozott csalódást. Ha úgy nézzük, egész jó vásár volt ezért az árért, pláne ha azt veszem alapul, hogy a K 311-re kicsengettem anno vagy 10 000 forintot, vagy mennyit.

A terei sem rosszak, már ha lehet ilyenről beszélni egy fülhallgató kapcsán, egészen levegős, nem az a medence alján urduul motyogós, mint a legtöbb ilyen kialakítás.

 

Skullcandy-t mindenkibe, AKG-nak meg Trabantot a picsájába.

Ma este viszem biciklizni, meglátjuk, hogy bírja, egyelőre kibaszottul alárak a BBC-s mixeknek, de a gyerekbetegségek és a legfőbb jellemvonások úgyis csak pár óra bemelegítés után jönnek elő. A dubstep jól áll neki, meg bármi, ami electrohoz közeli, és egész nagy inputnál sem kezd el könnyezni és nyüszíteni. Meglátjuk, mit szól egy Ride the Lightning-hoz, vagy egy Propagandhi-életműhöz.

 

Nabi nerd-blokkunkat olvasták, aviszonlátásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr871443185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszekelyek 2009.10.11. 20:24:57

Viseld egészséggel a kis zsákmányt! Igen, monnyonle! Az enyém is akg, amit tőled kaptam:) Mondhatni nem biciklizek benne gyakran..., Úgyhogy még kitart...

vidacsm 2009.10.11. 21:31:55

a skullcandy jó?
az akg k450-embe még mindig minden nap újra szerelmes leszek

cinna 2009.10.11. 22:06:19

skullcandy jo, bar csak parat hallottam beloluk (in ear+ open fulesek egyarant)

foleg a komolyabbak, mint fullmetaljacket es a fejhallgatok.

AKG-vel meg igazabol nem az a baj, hogy szarul szolna, hanem hogy nem birja a tempot. mindegyiknek szarra faradt a membranja es a jack-ek mind egytol-egyig kontaktosak lettek.

checkitaut www.skullcandy.com/ here.

es most hogy hazaertem bringazasbol es ugy harminc dB-t emelkedett a hallaskuszobom, meg kell allapitsam, ez a fules: KURVA HANGOS.

Feldin · http://shootinginjapan.com/ 2009.10.11. 22:57:57

Anya, nezzel nekem normalt. Nekem is kene jo fules, de a fulbedugdosas kulonosen perverz. Nem okoz oromet. Milyenek a normalok?

cinna 2009.10.11. 23:25:24

A sennheisernek es a sonynak (IGEN) vannak nagyon jpofa normal kialakitasu fulesei, ma szemeztem mindkettovel. a sony 13 font korul volt, a sennheiser viszont 30quid alatt nem nagyon beszerezheto...
süti beállítások módosítása