A közhelyes, mégis baszott jó cím után lássuk, miről is fog szólni a post.

 

A múlt héten ugye belecsöppentem az angol underground és kevésbé underground zenei életbe, és ma esett le, hogy súlyos addikció kezd nálam kialakulni. Ma már Alexet basztattam azzal, hogy adjon Loco Dice-t (nem volt neki), ismerős jóvoltából jön lefele a Mauro Picotto/ Local Dice/ Paul Oakenfold (fúúúúj) Essential Mix-triumvirátus, és egyébként pedig blokktárs shared iTunes-ából lopkodom a Ministry of Sound Addicted to Bass sessionöket..

Kérem, tegye fel a kezét, aki egy büdös szót is értett a fentiekből.

 

Sosem voltam oda se a trance-ért, se a rave-ért, se a house-ért- ezért csak azért nem, mert sosem sikerült jókat kifogni-, a minimal-t pedig mindig meg akartam kóstolni, de ahhoz komolyabb túrást kellett volna eszközölni a Múzeum Körúti pincevynil-lebujokban, és ez valahogy mindig elmaradt.

Most viszont beletenyereltem a dolog kellős közepébe, megcsapott az a fajta pezsgés, amit eddig soha sem tapasztaltam. Eeegen, egy termékeny és meglehetősen sokszínű zenei színtér, és azóta nem sikerült magamat letépni róla. Azthiszem azért nem kerültem közelebb a témához eddig, mert Abszurdisztánban az efféle dolgokat Sterbi és barátaik képviselik, arra meg én, hát, kurvára nem vagyok kíváncsi, a DJ-ről pedig autmatice semmihez nem értő hülyegyerekek jutnak eszembe, akik még mindig azt hiszik, hogy király rákeverni a mulatóst a Stay Alive-ra.

Itt más a helyzet. Itt a promóciótól kezdve a technikai megoldásokon keresztül a közönségig és a DJ-ig minden iszonyat színvonalat és energiát hoz. Ez nagy szó az én számból, de az egész szoba tele van jelenleg FAT!Club és Fabric/Matter/Arches plakátokkal (persze a BMX-es cuccok mellett, muhaha)

Ide kell citálnom egy klasszikust. Legend.

 

 

Figyelted ugye, hogy keres bazmeg a vynilek között?!

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr761443665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszekelyek 2009.10.12. 10:41:51

A mami értette a súlyos, addikció, lopkodtam, BLOKKTÁRS, SHARED i-TUNES, UNDERGROUND SZAVAKAT:) eZEzt a fickót magyaráztam neked, :) Nagyon el van találva az arc...., dudorogni, a kultúrdiszkóra... Dá egy időben hous-t hallgatott,,, 987-ben kb

aszekelyek 2009.10.12. 10:45:27

A cím nagyon költői:)

cinna 2009.10.12. 12:43:05

hehe, benezted, ez a cockey thug introja...:))))

aszekelyek 2009.10.12. 19:56:00

Attól lesz valami közhely, hogy ..szott jó....)majd elhasználódik és akkor lesz közhely:) Nem benéztem, vidéki vagyok:)

cinna 2009.10.12. 22:57:09

mi a korzetszamod? ha mar kozhelyek, lol

aszekelyek 2009.10.13. 10:33:43

@cinna: öööö, a másodikkörös, majnemjogos ejrópéer országoké... értelemszerüen, ahol a munkabér

laubrigiati 2009.10.13. 19:18:17

hy csillagcsücsörikisgádzsó látom bejött az arc ...

cinna 2009.10.13. 20:27:20

ket wannabe DJ-vel lakom egyutt. SZERINTED?:)
süti beállítások módosítása