Antiproduktív poszt

2009.10.20. 22:19

Egyébként baszottul ellustultam az elmúlt kb. két hétben. Bejártam az óráimra, aztán ennyi. Egyébként a napi program zabálás, sorozatnézés és sörözés volt.

 

Ma pedig egész termékeny napom volt, takarítottam, mostam, és videóvágás közben rádöbbentem, hogy basszameg, el kéne kezdenem dolgozni a leadandóimon, ami azt jelenti, hogy rá kell állítanom az agyamat a némileg produktívabb működésre. A kreativitásom ugyanis jelenleg odáig terjed, hogy tudok csinálni egeret szalmából blu-techből. Most pedig elmegyek bringázni, aztán hajnalig anyagot gyűtök valaminek a felvételeiről és stúdiómunkálatairől, amiről még azt sem tudom, mi legyen (jó eséllyel NIN lesz, ha sikerül anyagot felhajtani hozzá..).

 

Javaslatok? Csak egy szám kéne, olyan, ami megjelent, tehát nem demó, és nem okádok tőle, jó eséllyel hozzá is lehet férni némi információhoz.

 

Versenyben van tehát a NIN (Fragile, Alan Moulder), meg az A Perfect Circle (Andy Wallace), valami Aphex Twin-track (fooogalmam nincs, ki, és mit csinált rajta) és kábé itt álltam meg a listaírással...

 

Utálok antiproduktív nonkreatív faszcsicska lenni!

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr301464264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása