A Stréber blogja

2009.10.22. 05:04

Nos. Itt most 03:51 van. És én mit csinálok?

 

NEM NYERT!

 

Nem iszom, nem bulizom, még csak be sem vagyok tépve, nem. Itt ülök és dolgozom a semmiresemjó, atomlusta csoportom PPT-jén, hogy legalább valami esélyünk legyen időben elkészülni a nyomorult leadandónkkal. Minden tutira kész, csak be kell írni a megfelelő szöveget, de ahhoz meg ugye kell mindenki kis frequency response chart-ja, amit majd csak holnap vagy holnapután fogunk tudni egyáltalán megcsinálni. Fasza. És a PPT a legkevesebb, mert mindehhez még kell írnom egy critical analysist, amihez bele kell majd temetkezzem az akusztikakönyveimbe, elveszni a fáziseltérések és a szabadtéri hangterjedés rejtelmeiben. És ha ezzel is megvagyok, mindkettőt elektronikusan leadni, valamint ezutóbbit ki kell nyomtatnom, a PPT-t pedig labelled (nem ám kézzel összefirkált) CD-n benyújtani- no meg a hozzá tartozó backup disc-et is.

És hogyha ezzel is megvolnánk, akkor még mindig van, hm, lássuk csak, 8 napom befejezni elkezdeni és tökélyre vinni HughGrant-nek leadandó kritikus analizálódásomat, ami hála a jó istennek nem csoportmunka, ráadásul emberünk jóvá is hagyta a tracket, amit választottam.

Ja, ha még nem mondtam volna, este tíztől hajnali egyig spektrum vizsgálgattam, meg dinamikatartományt és ritmusképleteket, és próbáltam rájönni, mégis mi a tökömet fogok én csinálni ezzel a trackkel.

 

Abba pedig bele sem merek gondolni, hogy a video leadandóm második részével sem tartunk sehol (csoportmuuuunkaaaa), nincs is jóformán csoport. A videót azt összevágom 2-3 óra alatt, de a scriptírás, jézus.

Húúúúúdegyűűűűűlölök stréber lenni, hogy az a hétlábú büdöstalpú marsi pillangó rajzolja körbe versenyzongorástul...

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr281466886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása