Baszodpesszimizmus újra

2009.10.27. 15:25

Na kérem, ilyen egy elbaszott nap.

 

Reggel felkeltem, hogy ugye megyünk a Bay66-be ugrálni, leégetni és összetörni magam (ez később sikerült is). Mire indulnom kellett, hogy Simonnal találkozzak, már olyan ideges voltam, mint egy beszpídezett mókus. Megint sikerült beragadni a bringával a kibaszott beengedőkapun a metrónál, és wait for it, odaértünk a helyre, aholis kiderült, hogy az iskolaszünet miatt BMX csak délután öttől mehet be a parkba.. nembaj, tudunk itt egy másik parkot. Irány oda.

Kicsi, nem frekventált, pont jó lett volna, ha nem parázom szét magamat a többieken.

Bebasztam a csípőcsontom es a könyököm, az egy dolog, kurvára nem érdekel, csakhogy közvetlenül azután, hogy a fejemet is bekúrtam egy borulásnál, észrevettem, hogy van egy nem fogadott hívásom ismeretlen számról. Na mondom ez lehet akár az Apple is. Pénz nincs a kártyámon. Meg senki másnak sem.

Hazarohantam, a maradék készpénzemből (húszpennysek...) feltöltöttem a telefonomat, visszahívtam a számot és igen, talált, kurvára nem ők hívtak.

 

Most pedig olyan rossz kedvem van, amilyen még nem volt, mióta ideköltöztem.

Tombol a bennem élő Cartman.

 

Majd ha lenuyogodtam, megpróbálom összeszendi, hogy minden szartól függetlenül milyen élmény volt, meg megpróbálom magamat meggyőzi, hogy a bukósisak nem buzis.

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr991479064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vikingblood 2009.10.27. 20:34:12

A fejvédő tényleg tök buzis, sokkal szebb, amikor az ember agya ott figyel a flaszteren. Vagy amikor lefüleled az útpadkát és monóban hallasz tovább.

vidacsm 2009.10.27. 20:44:54

de ki volt az ismeretlen szám?
süti beállítások módosítása