én pedig itthon ülök és rajzolok. Még mindig toucpaddel.

Válogatás:

 

 

 

És a pillanat, mikor mindenki számára nyilvánvalóvá válik, hogy nem tudok embert rajzolni, segget meg kiváltképp nem:

 

Voltam ma fotózni az Oxford Street-en, tekintettel a burjánzó rajztehetségemre és a tényre, hogy képtelen leszek MINDENT megrajzolni cca. egy hét alatt, depláne taccspeddel.

Vicces volt, ahogyan ugráltam ki az autók elé az Oxford Circus-ön, hogy lábakat fényképezzek, de a legtutibb az volt, mikor mindenki perverznek nézett tömegáramlás-rögzítés közben, merthát mi a faszt fotózom én a járókelők seggét? Pedig direkt felvettem a kockás lágersapkámat (ultimate rendező-ruhadarab), de ez sem volt elég, úgyhogy feltűnően lobogtattam a kezemben a vázlataimat, hogy legyen rá valami esély, hogy levágják mások is, hogy a kukkolásnál nemesebb okom van arra, hogy a seggüket fotózgassam.

Motion-picture-szemelvények:

 

 

A volt munkahelyem (isten nyugosztalja, muhaha) és Ark jóvoltából egyébként ha Isten is szeret, jövő hét közepe fele már lesz táblám- éppen időszerű, ugyanis mostanra a kreatív-szindrómám megtámadta a nyakam, a lábaim és a seggem.

Nem-vagyok-robot

 

Basszameg, csak ezen legyek túl, és én AKKORÁT bulizok....

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr361489847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabike 2009.10.31. 23:04:14

a "válogatás", mint megközelítés tetszik.

cinna 2009.11.01. 00:17:43

nem a mennyiseg, a minoseg!
ooovarjal, ez ongol.:D

Feldin · http://shootinginjapan.com/ 2009.11.01. 00:20:49

nekem a lábas kép kifejezetten bejön

cinna 2009.11.01. 02:06:03

@Feldin: pedig a fotozashoz legalabb annyira ertek, mint a rajzhoz.:)
mondjuk kicsit beegett, es valahogy olyan 1950-es evek feelingje van, de tolem valoban szep teljesitemeny.:)

aszekelyek 2009.11.01. 10:45:36

@cinna: Nem kicsit van 5o-es évek feelingje.)
fura, mindössze a nem színes miatt lenne?
Neeeem..., ez olyan, mintha visszamentél volna a jövőbe , csak valami barom elqrta a beállítást.....)

aszekelyek 2009.11.01. 10:47:31

Amiatt a nagyon retro néne miatt lehet, aki pont fókuszban van. Már hordtak akkoriban is nadrágot a nők és törpetűsarok is volt...

aszekelyek 2009.11.01. 10:51:28

Nekem nagyon teccenek a kirakatüvegek szinei a legfelső képen....

cinna 2009.11.01. 14:35:09

megegyzer szepen megkerlek, hogy ha egy mod van ra, fesuld ossze a mondandodat EGY KOMMENTBE.

cinna 2009.11.01. 16:56:25

jo, oke ballabbal keltem...szoval: koszi az elismerest...
süti beállítások módosítása