Basszameg a Radiohead

2009.11.02. 17:30

Mégpedig azért, mert rámtör tőle a honvágy. No persze ennek a közvetlen kiváltó oka, hogy család jön a hétvégén, én meg hiába örülök neki, a kapcsolódó érzelmek is felütik a fejüket (pontosabban meg-, az enyémet). Nem arról van szó, hogy haza akarok menni, csak dolgokat hiányolok, amik otthon körülvettek, a magaménak tudhattam őket, itt meg nyomukat sem lelem.

Egyébként fennvan a hold, baromi alacsonyan, és mivel sikerült megcsinálnom a kamerát- rájöttem, hogy azért fényallergiás, mert maxra van tolva az EV-, le is fotóztam nektek jó szar minőségben. Meg az én kedvenc M4-emet.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr791493563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cinna 2009.11.02. 18:03:09

most nezem, micsoda remek apokaliptikus autopalyat rittyentettem egy kis ajfotoval...

aszekelyek 2009.11.02. 20:01:25

Természetes fotos is akartál lenni..., ez láccik... Nem osztottad meg velünk, azért kérdeztem.... így nem tuggyuk... ki, kicsoda.

cinna 2009.11.02. 20:05:39

megegy dolog. ha valami egy adott postra vonatkozik, azt ODa postold. ot perce gondolkodom, most jottem ra, hogy Garfunkelre gondoltal.:)
süti beállítások módosítása