Én ma este márpedig

2009.11.03. 23:09

kurvára nem fogok dolgozni.

Ez így mondjuk nem igaz, mert pillanatokon belül elkezdek szarakodni a DVD Studio-val, de fél óránál többet azzal sem leszek hajlandó foglalkozni.

Kiderült, hogy a forgatókönyv+ vágás határideje jövő péntek, úgyhogy baszottul kényelmesen be fogom tudni fejezni. Ma kicsit átigazgattam, raktam rá felirat, meg minden kurvaanyja (bocs, nagyon fáradt vagyok, ezért a választékos nyelvezet) úgyhogy a vágás már tényleg rendben van, csak DVD-re kell égetni (ilyenkor tudok buzira örülni, hogy nincs DVD-író a gépemben).

Holnap pedig sor kerül az első prezentációnkra, szépen ki kell öltözni, meg minden, csütörtökön pedig ugyanez HughGrant óráján, csak nem csoportban, hanem tökegyedül. Vicces lesz. Bizonyára.

 

Hazafele elment az orrom előtt az E8, de én titkon örültem neki, mert így volt ürügyem beugrani a Starbuck's-ba egy karamelláscsokira és egy régóta áhított blueberry cheesecake-re. Ááááá, mennyei! Megérdemeltem.

 

Most pedig lecsekkolom, melyik a legbutább film a HDD-men, és azt fogom nézni.

 

Ja, és

 

Legkurvajóbb Flashjáték Direkt A Bátyámnak Címezve

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr921497346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abatyja 2009.11.04. 08:17:11

Helló!

Karamellástrutyi jól hangzik. Tegnap este kapcsolgattam, releváns buta film: Kannibál holokauszt II. (Hálózat TV, természetesen 8) ízelítő: <a href="http://www.youtube.com/watch?v=-LL2X58HgpY" target="_blank">itt</a> ).

A Flash játékról meg annyit: kb két perc után leszedtem a 747-est a Space Shuttle-lel a tetején (5x Combo, na ez dagaa!), úgyhogy most örülök. Ha megtalálod (mert kezdem azt hinni, hogy te ezt céltudatosan kerested ;) ), tűkön ülve várom a Malibu Octopus-t 8)

Pá!

abatyja 2009.11.04. 08:18:04

Oops, ezzel nem tudtam linkelni, de ki lehet belőle olvasni.

cinna 2009.11.04. 18:37:58

@abatyja: oh, az utasszallitokra szakosodtam, eljen a megashark vs. giant octopus.
ez a zombis dolog...ez...ez... ember, hatbalottek, ne fussal mar...:D

a cannibal holocaustnak az elso resze is meger egy miset, kb. nyolcadikos voltam- bar sztem joval regebbi a film- es mindenki be volt parazva a suliban, hogy baaaszki, ez igazi, megtortent...

Malibu octopusnak mindjart utanamegyek izibe.

aszekelyek 2009.11.04. 20:10:34

Haramellástrutyit mindenki kap, ha kér, a mamitól.) Naagy családi strbucsozást rendezünk. Mindensütinagyonsüti ott...
süti beállítások módosítása