London equals Tonsilitis

2009.08.14. 22:08

Az imént szemrevételeztem: begyulladt az egyik mandulám. Meglepődtem volna, ha nem.

 

Ez ilyen pszichoszomatikus izé lesz. A testem rettentően lázad valamiért ez ellen a hely ellen. Pedig most merőben mások az érzéseim, mint májusban; akkor féltem és utáltam itt lenni, most pedig minden utcakő-, eső- és metrószerelvény-illatával együtt szívom magamba. Most szeretem ezt a vrost, és sokkal inkább el tudom képzelni magamat itt, mint bárhol máshol a világban.

 

Reggelre kiderül, hogy elég felnőtt-e a feladathoz a Sumetrolim, vagy kiáltanom kell a Bolygó Kapitányáért.

...és holnap lesz egy minimum húsz fontos kanyarom a legközelebbi gyógyszertárban.

 

Gyász!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr161310210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barazdabillegeto 2009.08.15. 01:44:10

Vesd be Trabantot! Az majd eltunteti! :D
süti beállítások módosítása