2009.09.13. 23:21

...aztán persze estére beindult a bulizás itt is.  természetesen az egész kurva kollégium itt bulizik a C épület harmadik emeletének 13-as blokkjába- igen, ott, ahol én lakom.

Akikkel némi ismeretséget sikerült kötni- ők tűnnek életképesnek, a többit már most utálom- Andrew, az amerikai, egszen pontosan New York-i illetőségű, igazi társasági középpont, kicsi, köpcös, kopasz, sokat iszik és az anyja neve binárisan a jobb vádlijára van tetoválva, valamint  Alex, a nagyorrú, jómagas, szőke kékszemű (aaaaaajjjaaaaaaaj) brit, aki már elfelejtettem, honnan költözött Londonba, és egyébként csoporttársak leszünk.

 

Én viszont kurva fáradt vagyok, meg lófaszt sem értek ebből a brit gagyogásból, úgyhogy azthiszem most egy kicsit visszaveszek a sebességből (nyálfolyás part II.).

 

Ja, mondtam már, hogy ELNÉZÉST, RÉSZEG VAGYOK?

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr751380140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vikingblood 2009.09.14. 05:55:34

Nyugi, fogod még magad itt jól érezni, meg sírva jönni el.

suti1979 2009.09.14. 08:56:56

Nemkéne Süti írja: Hajrá Cé! ;)

PS - Nem akartam itt inkognitóban a betűket koptatni, szóval olvasó lettem a wiw ajánlásodból és most már tudod. ;)
süti beállítások módosítása