Szociológiai Terepmunka

2010.01.14. 14:00

...van ugye ez a BKV-sztrájk már x-edik napja. Én szolidálok mind a BKV-sofőrökkel, mert nem egyet ismerek pl. a 22-es viszonylatról, és nagyjából ismerem a munkakörülményeiket, és szolidálok a sínen gyalogló átlagemberekkel is (pedig ilyet ritkán szoktam), mert azt is tudom, mekkora szopás, ha nem tudsz eljutni A-ból B-be, és még egy biciklid sincs (de nekem van. Ezért élek én túl, a többiek meg szopnak, háhá. Na akkor ennyit a szolidálásról..). Egyedül az Akácfában faszverő vízfej janikkal nem szolidálok.

 

Van ugye most a BKV-pótló kezdeményezés (a.k.a telekocsi-rendszer), amit én tök jó ötletnek tartok, csak nem igazán hiszek a sikerében.

Ellenben egészen sok poziív feedbacket hallok-olvasok, úgyhogy elfogott a szentimentalizmus, és most úgy gondolom, kiderül, van-e még olyan, hogy magyar ember.

Akármekkora tahó is vagyok néha, azért nekem is könnybelábad a szemem, mikor a két gyerekkel iskolába igyekvő anyukát felveszi az Audi és elviszi a gyerekeket iskolába, anyut meg a munkahelyre.

 

Aki nem hallott a telekocsizásról, annak neki bele.

 

 

Bár a családunkban szerintem most jelenleg egyetlenegy motorizált jármű van forgalomban, viszont jó nagy a platója, és végig metró mellett közlelekedik, haha.

 

(Igen, most éppen belepofázok innen a világ szebbik végéről.)

És ugye ez a bejegyzés sehogysem lehetne teljes a Belga vonatkozó nemzeti közlekedési himnusza nélkül (csak erős idegzetűeknek, ahogyan a mondás tartja, széplelkűek most menjenek a www.alomvilagbanelek.hu-ra inkább)

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr631671925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása