Szintén cím nélkül

2009.09.16. 11:58

Tegnap egésznap szakadt az eső, mindenki halálra unta magát egész délután, kivéve Luke-ot, aki este hétig nem is nagyon ébredt fel. Nyolc óra magasságában aztán megelégeltük a punnyadást és vakmerően nekivágtunk a felhőszakadásnak, hogy hősies harcok árán elvergődjünk a nagyjából kétszáz méterre lévő pub-ig.

És ezt azért írom le, mert megismerkedtem egy újabb brit agymenéssel, amit ezek úgy hívnak, hogy cider, a szótár szerint almabor, de ők sörnek isszák. Eddig nem voltam túl merész sör-témában, nyugodtan iszogattam a Carlingot meg a Foster's-t, de mivel miden második embernél Strongbow-t látok minden nap, gondoltam, kipróbálom.

Az első kortynál hirtelen azthittem, hogy egy áporodott citromos Gösser-t sikerül lecsapolni az én söröm helyett, de véletlenül sem akartam megbántani a szimpatikus pultoslányt, úgyhogy úgy tettem, mintha a legkevésbé sem lepődtem volna meg azon, hogy ennek az izének citrompótló- és szirupíze van, helyenként pedig felfedezhető némi desztillált szesz-utánérzés. Na, és ebből adtak egy pintet. Mindeközben a srácok próbálták ugyan leplezni, de feszülten figyelték, mit szólok a dologhoz, valószínűleg láttak már meglepett külföldit csapost arconfröcskölni. Mikor lenyeltem az első kortyot, talán még fel is sóhajtottak. Mikor mégiscsak sóvátettem Andrew-nak, hogy te izé, figyelj, ennek igazából egészen nyilvánvalóan citrom íze van, csak röhögött egyet, welcome to London felkiáltással.

Még a két órával későbbi Guinness sem tudta igazán kipucolni a számból az élményt. Jelenleg egyébként olyan, mintha cementet vacsoráztam volna, citrompótlóval.

Vannak olyan közösségi, elementáris dolgok, amik Pavlov-i reflexeket képesek előcsalogatni a vigadozó fiataságból, ilyen a földimogyoró, a cricket-mecss (hasonlóan a baseball-hoz, ezt a játékot sem fogom megérteni a kurvaéletbe soha) és a biliárdasztal (kísérlet I: tetszőleges számú fiatalt ültessen egy asztalhoz, majd pár perc elteltével tegyen az asztalra egy tál földimogyorót. Fgyelje, mi történik! A kísérlet elvégezhető biliárdasztallal is, páros számú vizsgálati alany esetén). Csodálatos dolog megismerni a másikat, tegnap este kiderült például, hogy Alex úgy játszik, mint egy lány, andrew érti ugyan a szabályokat, de egy bespeedezett rinocérosz finomságával, érzékiségével és átgondoltságával játszik, én egyáltalán nem tudok játszani, Luke meg....na, ő mondjuk pont tud, csak akkor szokta elbaszni, mikor a hóna alatt a sörével és a füléhez szorított telefonnal együtt próbál meg lőni.

Egyébként nem sokon múlt, hogy lenyomjam Andrew-t, szerintem ugyanis titokban azzal szórakozott, hogy 10 perc alatt hányszor sikerül eltennie a fehér golyót. Már gondolkoztam, vajon szóljak-e neki, hogy nem ez a játék célja? azt meg nem kommentálnám, hogy még ígyis elpicsázott.

Aztán persze visszatértünk a flatbe, ahova pár perces késéssel ottermett megint egy rakás ember. Ki sem merek menni megnézni, hogy nézhet ki a konyha, de biztos borzasztó.

Innentől meg ki tudja mi történt... kettő óra fele elaludtam, azt még hallottam, hogy Andrew be akar jönni a szobába (háhááá, bezártam), még fel is hívott, gondolkoztam is rajta egy darabig félálomban, hogy hogyan lehetne úgy kidobni rá egy füstgránátot, hogy ne kelljen kinyitnom az ajtót (és depláne hogy nincs is füstgránátom. Még.).

....milyen is volt? Ja igen. Weird.

 

Ma pedig megyek Ealing-be, mert szép idő van, bevásárolok, mert ma megcsinálom a Curry-t, ó, igen, nincs is jobb depicsamásnaposvagyok-menü, mint a kerítésszaggató, porcelánmorzsóló Madras curry.

 

Kitisztít. Próbáljátok ki. Tényleg.

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr71385990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abatyja 2009.09.16. 12:10:42

Első! (ezt így kell nem?)

Hétfő: öt sör meg valami...
Kedd: cider

Kíváncsian/félve várom a szerdát.

cinna 2009.09.16. 12:26:54

nem olyan sulyos ez, mint ahogy hangzik.

elsozes= nem meno.:)

na de most komolyan, tulajdonkeppen akkor mi is a cider?

barazdabillegeto 2009.09.16. 13:43:12

A cidert en almafroccsnek hivom, mert szensavas almabor, es veled ellentetben tokre szeretem. Mikor kijottem egy honapig csak azt ittam. Termeszetesen nem egyfolytaban, de majdnem. Szoval a sorhoz semmi koze. Ha mersz meg vele probalkozni, ajanlom a Frosty Jacket. Az meg erosebb is a Strongbownal.

vikingblood 2009.09.16. 15:52:34

Szerda: tej.
Csütörtök: Kubu.
Péntek: méregtelenítés vízzel.
Szombat: napfény s fotoszintetizálás.
Vasárnap...

vidacsm 2009.09.16. 15:56:47

izé

magners cider
meg az oakleysból a körtés

aszekelyek 2009.09.16. 18:13:30

Látod fiam, mondtam, hogy nem minden vackot összeinni. Amiről nem is tudod, mi az:) büntetésből ittál rá cementsört? eccer megpróbáltam. Nekem le sem ment. Mikor lesz agytornáztatás? Agysejtölést már lássuk...

aszekelyek 2009.09.16. 18:15:15

@abatyja: hugod is aggódott érted, nekem mondogatta, mikor még csiga korszak volt...:)
süti beállítások módosítása