2009.09.20. 16:58

Tegnap este elindultam biciklizni, mert úgy volt, hogy Alex lelép, Luke-ot pedig dél óta nem is láttam, úgyhogy időm éppen volt. Aztán kifele menet persze belefutottam Luke-ba és Andrew-ba, úgyhogy gyorsan le is nyomtam egy cider-t (!!!!!), kellett is egy kis lélekerősítő. Némi önbizalom. A ciderről annyit, hogy Andrew addig-addig heccelt vele, hogy a Magner's-t már meg tudom inni (a Strongbow-tól isten óvjon továbbra is). Sőt, egész iható, bár továbbra sem értem, miért tudott meghonosodni a brit kultúrában.

Szóval elindultam biciklizni. Korábban már kinéztem egy csendesnek ígérkező teniszpályát az Elthorne Park-ban, gondoltam, kezdésnek jó lesz. Hálistennek nem zárják a parkot éjszakára- de legalábbis mikor én voltam ott tegnap, nem volt zárva-, úgyhogy be tudtam gurulni. Pont ideális a hely, sötét, csendes, nyugodt, nincsenek emberek, csak a nagy fák, meg a pár száz méterre lévő autóút- ami aztilleti, igazából pont olyan hely, ahol még tizennégy évesen is lazán összehugyoztam volna magamat félelmemben, de most sokkal fontosabb dolgom volt a rettegésnél, ugyanis rommá kellett törjem-verjem magamat. Van egy rohadt fontos tanulsága a tegnapi estének: mielőtt szeretnél barspin-t csinálni, azért nézd meg, van-e gyro a bringádon. Ha nincs, akkor jóeséllyel pofáraesel. Hát ez történt velem is. Vicces volt, megtekertem a kormányt, ahogyan azt kell, majd mikor három másodperccel később a földön feve találtam magamat, mellettem az összetekeredett fékkábelekkel, csak pislogtam pár pillanatig, mint hal a szatyorban, hogy most izé, mi a fasz van...? Ez a séma ismétlődött még jó egy-másfél órán keresztül, na igen, a következetesség sosem volt erősségem: amikor nem ment úgy a bunny, ahogy szerettem volna, akkor inkább akartam volna csinálni egy fakie-t, aminek persze megint hangos borulás, és egy kurvanagy kék folt lett az eredménye (itt jegyzem meg, mindkét lábam úgy néz ki, mintha megköveztek volna, úgy nézegetem a friss sérüléseim, mintha legalábbis a női Sörösrekesz-emelő Országos Bajnokság kupái lennének). Persze a végére felidegesítettem magamat, meg hangosan röhögtem, hogy nem tudok ráálni a lábamra (ez már ilyen szociopátiás tünet, mindennapos dolog), valamint a headset-emet is sikerült kicsit odakúrnom, úgyhogy hazajöttem, első körnek ez bőven elég volt, ha most szétütöm magam, akkor egy hétig bringára sem ülhetek. Jó, igazából gyáva vagyok, na.

Na majd ma!

 

Szóval hazaértem 11 óra fele, és mikor az épület bejáratánál mondták az ismerősök, hogy azért állnak itt, mert nálunk fennt már kurva sokan vannak, na, akkor már kezdett rossz érzésem lenni. Jelentem, visszatért az emberundorom!

Annyi ember volt itt, mint a kurvaélet, arról pedig fogalmam nincsen, mégis honnan az istennyilából kerültek ide.  Szóval a sok fasztarisznyát kerülgetve eljutottam a konyháig, hogy leküldjem Andrew-t a boltba (namost, ő nem is a mi emeletünkön lakik, de többet van itt, mint mi hárman összesen), bocsánat, elsántikáltam odáig, Alex jött is gratulálni, hogy milyen elegánsan össze-vissza vertem magamat. Egy darabig próbáltam integrálódni, de aztán megint arra a megállapításra jutottam, hogy én ezeket az alakokat nem is akarom ismerni. Jó, oké, lehet, hogy egyenként még kibírhatóak, de hogy így tömegbe verődve mennyire szánalmas faszfejekké tudnak degradálódni, juj.

Úgyhogy inkább beittam, szerencsémre újra összefutottam Alex-szel, úgyhogy innentől kezdve felváltva szörnyűlködtünk az embereken és vigyorogtunk- csodálkoztunk a szobájában működő dnb DJ-n, aki mondjuk tényleg ezméletlenül jól tolta (olyan klasszikusokra kell gondolni, mint Aphrodite és Twisted Individual, de nem akárhogy keverve..).

Aztán azthiszem tényleg tele lett a faszom, és inkább lefeküdtem, megittam a maradék cider-emet, puffogtam még kicsit, aztán a másodperc törtrésze alatt elaludtam. Tudvalevő, hogy a bringázástól mindig elálmosodom és egy grillsütőn is a legnagyobb nyugalomban tudok szundikálni (nem, sohasem történt ilyen).

 

Alex tojást süt. Kurva büdös.

 

Ment. Publikál.

 

 

 

Szerző: cinna

3 komment

Címkék: buli bmx balfaszok oof!

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr261394879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszekelyek 2009.09.20. 18:12:28

mivel süti, hogy szaglik,
?

aszekelyek 2009.09.20. 18:14:08

Aszem évkezdéskor a koleszekben ez a usual..

Feldin · http://shootinginjapan.com/ 2009.09.21. 01:07:44

vagy mindig.
ugyebár koleszekben az ember sohasem tudhassa. :)
süti beállítások módosítása