Közéleti magazinunk #1

2009.09.26. 00:52

...avagy Önök nem kérték.

 

Szót kell ejtenem a mostanában feltörekvő későtizenéves emo/screamo/trancecore (na ez már magában egy buzinagy ROFL) színtérről, ami nemtudom, egyáltalán miért kapott nemhogy nyilvánosságot, de létjogosultságot ezen a bolygón, egyes szkeptikusok ezt Isten nemlétének bizonyítékaként is felfoghatnák. Depláne az alábbi videót, amin, mikor először láttam, és olvastam mellé a Buddyhead- na, ők talán még nálam is nagyobb arcok- elemzését, percekig fetrengtem a földön, és nem hittem el, amit látok.

mi...a...picsa.....EZ?

 

És akkor most megint belekezdhetnék a nagymonológomba a digitális világ előretörésének és a nép zenei edukációs hiányának összefüggését taglaló elméletembe, de ehhez  most fáradt vagyok. Meg egyébként is, aki ezt végig bírja nézni, az nagyjából tudja, mi a véleményem.

Ahogy Márti mondta a Visszaajövőbe', próbáljatok követni és figyeljétek a váltásokat- és ez itt a lényeg, ha még nem lenne önmagában is könnyfacsaróan vicces, figyeljétek a váltásokat, garantálom, hogy aki valaha is leírt egy hangjegyet élete során, az borulni fog a döbbenettől.

A főbb figyelnivalók a koreográfia, a rendezői munka, a mélyenszántó szimbolizmus, a festői táj, a remekül megszerkesztett forgatókönyv és történet.

Hogy Norbert barátom ownd' fordulatával éljek, ha én lennék ez a banda, nem reklámoznám, hanem magamra gyújtanám a dobcuccot a picsába.

Vigyázat, Tajgetosz pozitív tartalom!

 

 

 

Egyébként vagy egy órája túrom a net szennyesládáját, sokáig azt hittem, az Enter Shikari követte el ezt a nemistudommit, de aztán egy véletlen folytán rájöttem, hogy nem, még annál is rosszabb.

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr481407776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abatyja 2009.09.26. 08:22:09

Reggelt!

Itt fogok a legutóbbi 3 postra válaszolni, ahogy nálatok mondanák, I can't be assed to írni mindenhova külön-külön.

Olvastam a bicajos írást, a felét nem értettem, de kisüt belőle hogy eltörheted bármidet bármikor vele. És az nagyon, ahogy Te szoktad írni, csak finoman és nőiesen, odabaszna mindennek. Úgyhogy ha már ezt csinálod és tetszik, akkor tetkó helyett vegyél valami védőfelszerelést! Legalább csuklóvédőt! Annak van értelme. Tetkó meg hogy fog kinézni mikor jön megy-pár deka? ;)

Órarend jól hangzik, milyen óráid lesznek? Melyiken mit fogsz tanulni? Melyiket milyen tanár tartja?

Ehhez a filmhez nem csatlakoztatom be a hangszórót, sokat veszítek?

Lemaradtál viszont egy Oscar-gyanús filmről valamelyik nap a tv2-n, 22 körül (sejtheted, mi jön), a címe: A gyilkos robotok eltűnt szigete 8)

Hajni kiment 7oaksba, úgy néz ki kapott egy esélyt, asszem mostanában összefuttok valamikor, mondd meg neki, hogy mindenben értsen egyet velem, hogy vigyázz magadra és ne legyél hülye! 8) Meg hogy üdvözöljük is. De az nem olyan fontos.



(igen, szombat van, melóhelyen vagyok, ezért írtam ennyit 8))

aszekelyek 2009.09.26. 09:37:27

anya feltette a fülest... és azt javasolja, ha valaki a metallicát ötvözi a modern talkinggal és még a hálóinges csaj is többször befogja a fülét, akkor ezt paródiának árulja, ne zenének. Ha arrafelé csiszolnának rajta elérhetnék a polgárjenő hivatal szintjét.A ritmus képben és hangban is nagyon figyelemre méltó. Tanítanám egyetemen, na így nem szabad csinálni ....de semmit....

aszekelyek 2009.09.26. 09:39:23

Nanáhogy, mami a legjobb fej:) Aki odafigyel a gyerekre, az odafigyel.Tanítom is, hogy azzal kell boldoggá tenni vkit, amire ő vágyik , nem pedig azzal, hogy jajmárnecsinájjadmegintfijam...

Feldin · http://shootinginjapan.com/ 2009.09.26. 10:47:15

0.45
tovább nem bírom.
ne ...khm... NEEEEE akarj ilyenekkel engemet mérgezni.
Kérlek.

gabike 2009.09.26. 23:25:38

az adblock-om egy nagy 'video not loaded' szignóval nyugtázta a művet...

én is...

cinna 2009.09.26. 23:27:17

okos ez a snow leo:)

a.anami 2009.09.30. 00:32:07

Hát...ezek atta(c)k...
süti beállítások módosítása