D9, South Bank, tömeg

2009.10.04. 00:26

Röviden ez a mai nap.

 

Hajnival találkoztam, mert meg kellett ünnepelni, hogy még legalább hat hónapig itt lesz  szép Britanniában. Felvettem Waterloo-n (csak röpke 40 percet késtem), aztán mivel onnan csak 500 méter a South Bank-i játszótér, elcsattogtunk oda is a kedvemért (jövő hétvégén pedig már bringával megyek, ha sikerül rendbetennem a stucnimat, a hajtókaromat és a jobb térdemet), hogy jól ne vegyünk könyvet (mert éppen könyvvásár volt, mindkettőnk fejében hirtelen kigyulladt az ALERT felirat), én merítsek némi motivációt a bringázáshoz, megnézzük a temzét, satöbbi. Aztán némi keresgélés után eljutottunk a Leicester Square-i IMAX-ba. Na már most én ősidők óta nem voltam moziban. Nincs rá igényem, sosem szerettem igazán. Gondoltam, egyszer élünk (reinkarnációs tanfolyam for president), nézzünk bele a District 9-be, végüiis Peter Jackson is, az egekig is magasztalták, adjunk neki egy esélyt...

 

...nem érte meg, természetesen, lapos volt, unalmas volt, a legkevésbé sem hozta azt, amit a hallottak alapán vártam volna tőle (nem egy Deadalive, muhaha). Valahogy mostanában a szarkasztikusnak /cinikusnak kikiálltott dolgok mintha el sem érnék az ingerküszöböm (ebből is látszik, napról-napra gonoszabb kis szemétláda vagyok)

 

Ellenben az egésznapos bőrkabátban-napszemüvegben menőzés adott némi inspirációt a továbbiakhoz.

Mer' kemény vagyok, azért.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr301426043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Feldin · http://shootinginjapan.com/ 2009.10.04. 10:35:14

:D
kemény kép :)
vigyázz nehogy átmenj Autin Powersesbe :P

aszekelyek 2009.10.04. 19:49:52

Vigyem a powers cd-t novemberben? igenbébiiigeeenn...:D

aszekelyek 2009.10.04. 19:51:21

ezt is hallottam két jajajajaakiskányomlába kötött, hogy mijjenjókép....:) és igen, bébi, télleg jó:)

Feldin · http://shootinginjapan.com/ 2009.10.04. 20:09:01

szavaznék a powersre mert akkor egy hosszú decemberi napon megnézhetjük ;)
süti beállítások módosítása