Emlékeztek arra a postra, mikor említettem, hogy belefutottam az egyik BMX-es csávóba?

Harmadéves, filmszakos, Manchester-i (a Lancashire-i malackák otthona (sajnálom apu, de City-drukker)) és a kilencediken lakik. Ja, igen, hogy ezt honnan a faszból tudom, ugye...

 

Ma reggel, mielőtt becsattogtam volna Londonba a szakadó esőben, kiraktam a recepción egy papírt, hogy keresem a másik két BMX-es csókát.

 

Délután már írt is az egyikük, a szőke, amelyikkel jól megnéztük egymást valamelyik este, csak úgy bringáról.

 

Ez úgy délután három fele volt, azóta repkednek az sms-ek.

 

Értitek, ugye, hogy egy helyen lakunk, mondhatni egy huszonöt másodperces liftezés választ el minket, és sms-ben társalgunk, méghozzá olyan jellegzetes kommunikációs impotenciávval, minthogy 'mi a kedvenc filmed?','milyen zenét hallgatsz?', hová valósi vagy?', 'milyen szakos vagy?', and so on.

 

Nos, azok után, hogy tegnap RIZSezve* lettem, nem is baj.

 

Én annyira imádok kollégista lenni.


'London az a hely, ahol az ember 18-20 évesen lakni akar'.

 

* Bemutatandó fogalom.  Ez egy atomjó történet, amiből kedvenc baráti körömben szállóige is lett. Tipikusan az a fajta történés, ami csak és kizárólag velem eshet meg.

Történt egyszer, hogy nagyon szerettem volna valamit egy ismerőstől, és mindegy az elősztori, de megkérdeztem, vele alhatok-e, rábólintott. Hazamentünk, becipeltette velem a zongorát (megint egy hosszú történet), hajnali háromkor főzött nekem gombásrizst, majd kijelentette, hogy akkor most megágyaz nekem (sajnos nem készült fotó a fejemről a kijelentést követő pár másodpercben, pedig megérne egy teljes kiállítást). Igen, bazmeg, külön szobában aludtunk.

Imígyen ha valakinek valami nem jön össze pasival/nővel, t.i. kikosarazzák, lerázzák, akkor RIZS van, RIZSezték, RIZSt kapott.


 

 

Szerző: cinna

2 komment

Címkék: lol sms bmx rizs balfasz

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr701429733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszekelyek 2009.10.06. 09:00:29

ezek az angolok olyan elviselhetetlenül tartózkodóak....:)

aszekelyek 2009.10.06. 09:02:59

Vedd figyelembe, hogy több E:T: t láthatott bringán, mint magyar lányt....) érthető, ha óvatos:)
süti beállítások módosítása