Újra baszodpesszimizmus

2009.10.21. 15:55

És elérkezett az idő, hogy belássam, rohadtul nem engedhetem meg magamnak még a holnapi Modeselektor-bulit sem. Tegnap meg Rusko & Caspa bulit kényszerültem kihagyni, ma sem megyek Jungle-bulira, és a vasárnapi partira sem látok sok esélyt. Nembaj megyek pénteken SouthBankre (mostmár TÉNYLEG), ha nem szakad az eső, kárpótlom magam (tegnap a parkban ugyanis totálisan meggyőztem magam, hogy bizony, itt az ideje villantani), és közben bőszen gondolok a november 14-i Magda setre.

...nyugis hétvégém lesz. Nem is baj, mert kezdünk nagyon kicsúszni az időből az első leadandónkkal (éljen soká a csopotmunka), dolgozni kéne rajta, és ha HughGrant visszadobja a tervemet, miszerint én márpedig egy Autechre track-et szeretnék meganalizálni (bruhaha), akkor kezdhetem elölről a gondolkodást, hogy de akkor mit.

Michael Jacksont-t, Beatlest, Steppenwolfot és Mötley Crüe-t nem vagyok hajlandó elemezni.

Egyébként pedig lassan belefulladok abba a papírmennyiségbe, ami elhalmozott az utóbbi egy hétben, kénytelen leszek ropogós fontokat költeni a rendszerezésükre valami mappa-dosszié kivitelben, mert ez így tarthatatlan, kezelhetetlen, áááááárrrgggh!

 

Kurva álmos vagyok, szar idő van, a videós órám elmaradt, mert Luciano beteg, lusta vagyok ebédet csinálni, és egyébként is felrobbanhatna az egész világ a picsába.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr81465632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása