Na, nehogy valakinek hiányérzete legyen... egy napig nem blogolok és máris a fejemen ugrál fél Budapest (önfényezés vége).

 

Tegnap prezentálnom kellett HughGrant óráján. Nem volt egyszerű.

 

 

Előszöris elszámoltam magam, dugó volt végig az Ealing Broadway-en, úgyhogy kurvára nem maradt időm kinyomtatni a jegyzeteimet- as a result, fejből kellett lenyomnom az előadást.

További nehézség, hogy a pult meghülyült, keríteni kellett egy technikust, ami nem elhanyagolható humorforrást jelentett. Kurva sokan nem voltak képesek CD-t hozni, vagy mittudomén, úgyhogy pár embert át kellett ugrani, így férhettem bele a tegnapi órába, és nem a jövőhetibe. Hurá, bazmeg...

 

De meglepően jól nyomtam, pláne ahhoz képest, hogy leizzadtam, mert futottam a Bond Street-től, nem volt jegyzetem és olyan ideges voltam, hogy úgy reszkettem, mint malac a fagyasztóban (ezen Katie tegnap öt percig vihogott, fura egy dolog ez az angol humor).

Előttem mindenki Beatles-t, REM-et meg Smiths-t hozott, sőt, valaki bepróbálkozott a Coldplay-el is, ami nagyon nagy mellényúlásnak bizonyult- nem jó ötlet az egekig magasztalni egy zenekart, ha a gyakorlatvezetőd elmondhatatlanul utálja az egész zenekart úgy ahogy van (ide el kell képzelni egy három perces intermezzo-t a legmorbidabb humorral, véleménykifejtés címszóval).

Az Autechre viszont jó húzás volt, nem hittem volna, hogy pozitívan állnak hozzá, azt meg aztán végképp nem, hogy még érdekelni is fogja a sok bamba hülyét, sőt, még HughGrantet is. Annyira laza voltam és kurvajófej, hogy szétröhögték az agyukat, mert csak akkor jöttem rá, hogy ezek a 'generative composition' és hasonló dolgok tulajdonképpen a világon semmit nem jelentenek, viszont nagyon jól hangzanak, és ezt nem felejtettem el meg is említeni. Kellett viszont beszélni a MAX/MSP-ről is, amivel annyira sikerült lenyűgözzem gyakvezünket, hogy javasolta, keressem fel az MA-sok egyik tanárát, aki kurvára vágja a témát és természetesen német. Hogy izé, írjak neki mailt, és ad kontaktot (én vagyok a tanárok kedvence, nemigaz, nemhiszemel, mekkora stréber vagyok már, ezt csak úgy tudom kompenzálni, ha most leküldök öt sört üvegestül).

 

Este benn voltam a belvárosban régi iskolás cimborával kicsit beszélgetni meg leküldeni egy sört, és mivel Guy Fawkes-nak annak idején nem sikerült felgyújtania a Parlamentet (pedig mekkora ötlet már), láttam este hattól tizenegyig legalább 25 különböző tűzijátékot.

 

Most meg takarítani kellene, de nem megy. Baszott lusta vagyok, na.

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr381504996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszekelyek 2009.11.06. 17:48:09

Na igen, Authreche nem a megúszósok műfaja... Odatetted... , naná, hogy teccett..., mincsodálkozol? Tanáraid álmukból felkeltve tudják, olyan hoz nem gagyit, akiben van spiritusz, teheccség, fantázia..., ami oda kell...

aszekelyek 2009.11.06. 17:52:21

Aki jegyzete csinál, az tuggya fejből:D Sztem még imoponálóbb voltál úgy. Lazán séróból toltad....D
süti beállítások módosítása