Hóemberes

2009.11.10. 17:40

WC-papírt vettem.

 

...de ha jobban meggondolom, a nyalóka-fülű Starbuck's bögrével kezdődött az egész.

 Ilyenkor általában az történik, hogy kitör belőlem az aranyos, szeretnivaló kislány, nem figyelek, és megveszek valami aranyosat, ahelyett, hogy az egységesített hidegvérű produktumokat választanám, vérprofihoz méltóan.

Én is ember vagyok, na.

Jön a tél.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr221515906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszekelyek 2009.11.10. 23:16:23

Huhh, akkor én is ember vagyok:) ...kinek a nyalókafülü, kinek a starwars bögre. HAmár lementél érte, kegalább hóemberes legyen:) Nem fantáziátlan ok annyi bizonyos:) Kéretik idefotózni a hóemberet. Hadd lássam. Mink itt a balkánon nem részesülünk a rothadó kapitalizmus eme mákonyából... sem.
süti beállítások módosítása