Rage

2009.11.19. 17:17

....dacoló kölyök voltam mindig- vagy nem??-, a forrófejűségem pedig csak fokozódott így nagyobb koromra.

 

Ma úgy kívántam visszavágni a világnak minden szemétségéért és az engem érő sorozatos balszerencsének, és annak az Istennek, aki olybátűnik nem az én csapatomban játszik, hogy bosszúból vettem magamnak egy karamellás sajttortát.

 

Egyesek erre annyit mondanának, 'nőj már fel.'

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr11537276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása