Életem első MAX/MSP patch-e

2009.12.18. 18:30

A világ legbutább algoritmusa, de mégiscsak az én kölköm!

 

2010 végére kompresszort akarok írni. Vagy samplert, még nemtudom.

 

Igazáól itt ülök egy mastering session közepén, és csak azért MSP-zek, hogy valami sikerélményem is legyen ma, meg hogy azon gondolkodhassak, miért nem lettem programozó (pont azért valószínűleg, amiért tengerbiológus sem).

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr551607422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabike 2009.12.19. 23:09:59

szerintem hívjuk ernőkének.

bár azt hiszem ilyen családi kérdésekbe én inkább bele sem szólok kívülállóként...
süti beállítások módosítása