Brentford bulvár

2009.12.19. 22:09

Ja, és kitakarítottam, mert vállalhatatlan és tragikus és nincs rá szó, milyen volt, ami itt uralkodott.

Reggel kilenctől este ötig takarítottam, ez nyolc óra, szerintem ennyit még életemben összesen nem foglaloztam az életterem rendbetételével.

12 zacskó szemetet hordtam ki, ami már így bemondásra sem kevés, a szoba méreteit figyelembe véve pedig egyenesen kurvasok. Tanulság, nem is tudtam, hogy ennyi minden befér ide.

Szóval nagyjából minden készen áll Jocó látogatására, aki- ha ebben a tempóban dolgozom- konkrétan egyedül fogja járni széles e London utcáit, mert nekem kurvára semmi időm nem lesz tekeregni.

 

Szerző: cinna

2 komment

Címkék: takarít

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr601609920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszekelyek 2009.12.19. 22:37:01

Akkor most megvan, hogy átlag 5 hét alatt 12 zacsi a szeméttermés. Per szobád. Amikor ott voltunk esetleg 6 már az ágy alatt volt vagy csak mostanáig őrizgetted a szalámiszagú celofánt és a gyulaikolbásszagú zsírpapírt? Mekkora zacsik voltak? 3ox4o cm-esek?:D

gabike 2009.12.19. 23:12:14

sztem inkább ilyen fekete vastagnejlon hullazsák jellegű.

komolyan már IP-t is azért változtatott gyakrabban a DHCP szerver, hogy nehogy' valamelyiknek elmenjen a kedve a léttől és megszűnjön létezni az éterbe menekülvén (sic).
süti beállítások módosítása