Megragadnám az alkalmat

2010.01.08. 12:24

 hogy leszögezzem, véletlenül sem vagyok Londonban. Pedig ott kéne lennem, igen. Történt ugyanis, hogy szerdán törölték a gépemet a nagy havazás matt ( tehát Londonban hozzávetőleg 1.5-2 cm), és csak vasárnap tudok elindulni haza, amikorra a BBC mondjuk megint havat mond, de hátha most is faszságokat beszélnek. Ebben mindig lehet bízni, hehe.

Ugye ez azért volt külön dekurvajó, mert nekem ma van egy leadási határiőm. Tegnap és tegnapelőtt is küldtem a maileket az illetékeseknek, hogy ilyenkor mi a picsa van, mindegyik baszott válaszolni (na most aztán haj de megszerettem mégjobban ezt a tantárgyat), csak a-szakvezető vagy mi az isten az magyarul- írt, hogy ha hozok anyakönvi kivonatot, időjárásjelentést, foglenyomatot és vizeletmintát, lehet, hogy megúszom. Úgyhogy inkább beküldtem a cuccot Caroline-al.

Szóval kaptam néhy plusz napot, aminek eleinte nagyon örültem, mert nem sok kedvem volt búcsúzkodni még szerdán, aztán leesett, hogy az még négy nap ebben a sártengerben...

...de a bezzegpost majd később lesz.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr941656529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása