Illegal Sunday

2009.10.04. 16:07

No kérem, vasárnap lévén délig aludtam, aztán valahogy rávettem magamat a fürdésre is. Itt volt a rendőrség, Luke-ot- mondjuk feleslegesen- bújtattuk egy darabig, aztán elláttam a halálbeteg Andrew-t némi gyógyhatású készítmény-csomaggal, mert megszólalni is alig bírt.

A torkom fáj a cigitől, úgyhogy most megpróbálok vele leállni. Legalább egy kicsit (ez magamat ismerve úgy este nyolcig fog tartani). A lelkiismeretem tehá tombol, vettem joghurtot, Innocent (banános-epresest), és eljött az ideje az időközi tisztítókúrámnak is, úgyhogy vettem Naan-t és Madras Curry lesz az ebéd, kétszercsípős fajta.

 

Zene következik, hogy lássátok, zajlik az élet.

 

sza-sza-sza-sza-sza-sza-sza-sza--szabószilvi-szabószilvi-sza-sza-sza-sza-sza-sza-sza szabószilvi

 

Reverse?! - Fatboy Slim - Rockafeller Skank from Keith Kornson on Vimeo.

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr281427055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszekelyek 2009.10.04. 19:58:02

mostmár bevallhatom, régóta titkos Fat boy slim rajongó vagyok... azóta, a klip óta, amiben homo erectus nem recerse ben volt....:)yard kiért jött? igen, valaki aszonta leszok a cigiről...

aszekelyek 2009.10.04. 20:00:55

Normális ember vasárnap ezt csinálja. A mazochisták hétkor verik az uszoda ajtaját... és futnak a 4 fokos Margit szigeti ködben... jóétvággyat... na ugye, karnyújtásnyira a madras currytől praktikus költözni....nan-t hol adták?

cinna 2009.10.04. 20:04:18

boltban.
a curry meg jo-jo, de nem ugyanaz...
süti beállítások módosítása