Did you know

2009.10.12. 22:54

that Mauro Picotto helps you bunnyhop?

 

 

Gáboromnak köszönhetően sikerült levadásszam a kívánt Essential Mix-eket.

Elvittem bringázni (a mixeket, nem a Gábort).

 

Ennek eredményeképpen ma olyan bunnykat nyomtam, hogy én is csak néztem, hát kurva kemény voltam, mit ne mondjak, most meg itthon hallgatom éppen, és ha nem fejezem be, egyszemélyes Fabric Night lesz belőle rövidesen. Itt fogom rázni egyedül.

 

Kurva régen pörgetett már fel zene ennyire.

 

Foookkin Awesome.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr161446356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszekelyek 2009.10.13. 10:30:30

Megosztott első díj a bringával a pörgésre. A sport ugyanis endorfint termel... ahhoz jött a jó kis mjúzik:)

Máriska 2009.10.13. 11:21:04

Te muti már ilyen mjúzíkt?!

cinna 2009.10.13. 12:17:57

nagyon neznel, ma megmutatnam.... majd adok mingya torrentet (fuj)
süti beállítások módosítása