Carpe hangover!

2009.10.14. 19:21

Jujderossz a cím, mi?

Lássuk, mi történt. Luke-ot kidobják a kollégiumból, harminc napja van találni új kérót, ennek megfelelően az elmúlt pár napban olyan szinten vágta tönkre magát, hogy még a ridegebb emberek arcára is kiült az aggodalom. Nem mondom, én is gyakorlatilag megszakítás nélkül másnapos vagyok és reggelente rendszeresen Sean Burns hasonmásaként ébredek fel, de ennyire nem súlyos a helyzet. Még mindig van bennem tartás és elkötelezettség, például ma reggel is igenis felkeltem, összeszedtem magamat és bementem az egyetemre, annak ellenére, hogy reggel nyolckor legalább kétszer estem el az ágytól a zuhanyzóig vezető úton (hozzávetőleg 3 méteres távról beszélünk).

Most egyébként, hogy annyiszor vagyok másnapos, mint előző életemben szerintem összesen soha, górcső alá vetettem a különböző népi gyógymódokat és ősi román szokásokat másnaposságűzés témakörben.

Namármost, a probléma akkor kezdődik, mikor az ember felébred. Mindenki ismeri a szimptómákat, min száraz nyálkahártya, hurutos torok, emelkedett fény- s zajérzékenység, fejfájás, hol tompa, hol hasogató, és az a rettentő lehangoló érzés, miszerint konkrétan egy feketelyuk van a gyomrod helyén. Az agy ugye közel sem működpképes, a mérlegelési készség odáig sem terjed az első pár tízpercben, hogy felfogja az ember, mi történik, mije fáj és mit kellene ellene tenni. Namármost, első és legfontosabb- ebben megegyezhetünk- a víz! Egy csak a baj: sajátos csökkentett módom miatt általában nem jövök rá, hogy szomjas vagyok, egészen addig, amíg véletlenül nem iszom valamit (mondjuk gyógyszer bevételéhez). Akkor aztán rájövök, hogy basszameg, olyan száraz a pofám, mint a sivatag, rohadt szomjas vagyok. Háhá, csakhogy a víz nem elég, a saját vérébe fagyott, megalázott és kihazsnált gyomrot is kezelésbe kell venni. Igen, enni kell...ma mondjuk pont rábasztam, mert South Parko-ot néztem healing eating közben, egészen konkrétan a Töppedt Ikerszarkómás Ápolónő- részt, és nem egyszer éreztem úgy, hogy na, jön az Álien.. hogy mégis mit kell enni, az változó, van, aki a pirítósra, van, aki meg a pacalpörköltre esküszik, én, hölgyeim és uraim, a gyorsan elkészíthető műanyagkajára és a csokoládéra, valamint a gyümölcslére. A mirelitkaja gyorsan kész és nem terheli a gyomrot, a csokoládé endorfint termel és nyugtat, a gyümölcslében pedig jó eséllyel van vitamin, ha nincs, az sem baj, mert van bizonyos placebo-értéke, azaz maga a tudat, hogy esetleg valami egészségeset öntök a szervezetembe, már képes javítani a generál állapoton.

Tehát keserves hetek vérverejtékes munkájának gyümölcse az alábbi recept:

 

  1. Csirkés zacsisleves tésztával
  2. Pizza, lehetőleg Dr. Oetker és lehetőleg szalámis vagy mozzarellás (halas kerülendő, okádásveszély!)
  3. epres-banános Innocent lehűtve
  4. 1 Cadburry's Milk Bar

Az aktivitás megint egy másik kérdés. Ezt még ismerőstől tanultam, és tökéletesen igaza volt: vagy mozogj, vagy aludj, de ne kínlódj. Ha a kiállítási alany ugyanis döglik és jajgat, az csak ront a helyzeten. Jön az önsajnálat, az idegesség, a gyomorfájást követő hányinger, a megbánás és persze az elmaradhatatlan, feltörő múltéjjeli emlékek. Nem jó. Tutinak eddig a fél óra levegőzés után kb. két óra alvás-metódus bizonyult. Az alvás jó, mert regenerál, a mozgás pedig frissíti a vérkeringést és az elmét- már akinek maradt-. A kettő közötti állapot a rossz.

 

Aztán ugye itt a gyógysör kérdése. Nem hiszek benne alapvetően, de mostanában elgondolkodtam rajta. Lehet benne valami, csak a legtöbb ember szarul alkalmazza. Jó ugyanis az a gyógysör, csak nem ébredés után/délelőtt, hanem késő délután, 4-6 fele érdemes felpattintani a kupakot, és voilá, ha megvolt a másnapos menü, a séta és az alvás, valamint a gyógysörike, az ember már elég fitt ahhoz, hogy összeszedje és puccbavágja magát, és induljon a következő buliba, hogy megint butára igya magát és arconpörögjön önkívületi állapotban.

 

A post támogatói:

 

   

  

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr161450486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszekelyek 2009.10.14. 19:37:15

Apád üzeni, egyetemre fizett be nem a detoxba.... itt röhög a hátam mögött... ideges volt és ezért ivott egy kis pálinkát vacsi előtt és vörösbort a leveshez... valamint követel rajtad egy chelsea szurkolót vagy bérletest 4 jeggyel... Ígértél illyet neki? Különben éjjel, 26-án kényszeríti a dát internetezni, a rendelés nyitómásodpercében..., mondom, hogy ivott...

vikingblood 2009.10.14. 19:47:03

A hangoveres tusfürdőket ki ne hagyd... :)

cinna 2009.10.14. 19:59:11

@aszekelyek: tettem ki papirt a recepciora harom napja, de sajnos senki nem jelentkezett.
detoxban nem voltam, megoldom egyedul is! egyetemugyben meg lasd a kovetkezo post.

@vikingblood: osi roman szokas, nem elek vele. ugyanakkora hulyeseg, mint a C-vitamin elv.:)

vikingblood 2009.10.14. 21:02:04

Két hete még azzal riogattad a nagyérdeműt, hogy nem tudsz berúgni, haha :)

vidacsm 2009.10.14. 21:06:47

az a legprofibb, hogyha elalvás előtt iszol egy csomó vizet.
Nekem működött többször is csak mostanában túl részeg vagyok amikor részegvagyok és örülök ha az ágyig eljutok

cinna 2009.10.14. 21:12:26

koszonom, hogy megsporoltad nekem a faradtsagot, hogy megcafoljam az elmeleted..

cinna 2009.10.14. 21:14:39

@vikingblood: 'engem gyikka valtoztatott!...de mar elmult.'
süti beállítások módosítása