2009.10.19. 17:51

Tudjátok, mennyit költök naponta kajára?

 

ÖT FONTOT. Ebben nincs benne se a cigi, se a sör, tehát cakkumpakk a megélhetés ára.

 

Ma kellett vegyek egy csomag rágógumit pluszban, mert nem költöttem eleget a kártyás fizetéshez (5 pound limit).

 

És nem ám szart vettem, vettem csokit, vettem levest kettőt is, hogy holnapra is legyen, meg vettem óóóriáshalat, ami szintén két darab, tehát ebből nem csak a mai, de jóformán a holnapi kajám is kijön.

 

Ez most megnyugtat. Úgyis mióta le akarok szokni a cigiről. A sör meg olcsó a tecsóban.

 

Depláne, hogy rájöttem, a Modeselektor most csütörtökön lesz....

 

Szétesős post vége. Uff.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinna.blog.hu/api/trackback/id/tr631461158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása